פודקאסטים למינימליסטית מתחילה

ב

אולי בגלל סגר הקורונה והרצון להתנתק קצת מהחדשות המלחיצות, גם אני הצטרפתי לאחרונה לקהילת חובבי הפודקאסטים. יש שיגידו שזה סתם תסכית רדיו עם סקס-אפיל אופנתי, אבל מה זה משנה? אני גם ככה חובבת רדיו, אז שיהיה.

הנה חמש שיחות שהקשבתי להן לאחרונה, שעוסקות בנושאים שיעניינו אתכן אם התחלתן להתעניין במינימליזם:

1. תנועת ההאטה, מינימליזם ועוד המון…

שיחה עם עמית נויפלד, הפנים של תנועת ההאטה בישראל ואיש מרתק שאף פעם לא משעמם להקשיב לו. נדמה שנויפלד הוא חביב הפודקאסטרים והתארח כבר במספר מקומות. היה קשה לבחור, אבל בסוף החלטתי להמליץ לכם על השיחה איתו בפודקאסט הפופולרי של ליאור פרנקל, פופקורן. הפודקאסט הוותיק הזה עוסק בהמון נושאים תחת המטרייה הכללית של העולם החדש. אם יש לכם זמן רק לפודקאסט אחד, אל תחמיצו את הפרק הזה!

ראו כאן: פופקורן, פרק 108

2. מינימליזם וקיימות

שווייה שווייה – פודקאסט על קיימות ומינימליזם מאת אנה גל ואפרת בשארי רץ. הפרק המוצלח ביותר פה לדעתי הוא זה שבו הן מדברות על מארי קונדו, כוכבת סידור הבית היפנית, מנקודת מבט קצת אחרת מהרגיל. גם הפרק על מגורים אלטרנטיביים והפרק על צמצום הצריכה שווים בהחלט, ומי שיש לה ילדים קטנים אולי תאהב גם את הפרק על הורות מינימליסטית.

ראו כאן: שווייה שווייה, פרק 5

3. צמצום צריכה

שיחה עם טלי תאני הררי בפודקאסט המצוין של יהודית כץ, חושבים טוב. הפודקאסט עוסק בפסיכולוגיה חיובית ויש בו המון שיחות עם אנשים ממש מעניינים. כאן הן מדברות על השאלה שבטוח שאלתן את עצמכן לא פעם: למה אנחנו קונים עוד ועוד (ועוד)?

ראו כאן: חושבים טוב, פרק 47

4. איזון בית-עבודה

עוד פרק מצוין מאותו פודקאסט של יהודית כץ, הוא השיחה שלה עם מלי אלקובי על איך לאזן בין עבודה לבין כל השאר… רילוקיישן באוסטרליה גרם לה להבין שמשהו לא עובד נכון באופן שבו ישראלים מתייחסים לעבודה שלהם.

ראו כאן: חושבים טוב, פרק 59

5. צמצום שעות עבודה

באותו עניין: שיחה של דנה רגב מהפודקאסט מעלה בטוב, עם עדי כרמון סקופ שמספרת למה החליטה לעבוד רק 6 שעות ביום, איך בדיוק היא עושה את זה ולמה יכול מאוד להיות שגם אתן יכולות!

ראו כאן: מעלה בטוב, פרק 2

מכירים עוד פודקאסטים מעניינים על מינימליזם, האטה, צמצום צריכה, נוודים דיגיטליים, Van Life, Tiny Houses או איך לעבוד פחות ולהמשיך לחיות טוב? ממש אשמח אם תכתבו לי בתגובות או תצרפו קישורים שווים.

Stay Home – Stay Safe

כתיבת תגובה